Hvordan indgiver man en klage?
Pak varerne godt ind, så pakken kan tåle transport og håndtering (du kan også bruge den originale emballage, som er mere miljøvenlig). Vedlæg venligst også dette udfyldte klageskema.
Hvis du ikke har en printer, kan du maile formularen til os eller sende os en håndskrevet beskrivelse af fejlen. Sørg for at inkludere dit ordrenummer.
Hvor skal jeg sende de returnerede varer?
Vi har en returadresse i alle lande. Du behøver ikke bekymre dig om de høje omkostninger ved at returnere varerne til vores centrallager i Slovakiet. Omvendt logistik leveres af Packeta-leveringstjenesten. De varer, du sender til vores returadresse, videresendes af Packeta til vores centrallager i Slovakiet.
Leveringsland: Denmark
Packeta.de
92888698 - oekokapseln.de
Schloßplatz 2
086 48 Bad Brambach
Germany
Returnering af varer med post/bud
Du kan også sende varerne med post eller kurer direkte til lageradressen: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovakiet.
Send venligst ikke pakken som efterkrav. Forsendelser sendt som efterkrav vil blive afvist. Vi anbefaler også, at du forsikrer pakken.
Leder du efter noget andet?
Du kan finde den fulde tekst af klageproceduren her.
Vores kontakt- og faktureringsoplysninger kan findes her.